دانلود رمان پس کوچه های سکوت اثر م. مودب پور
 
ღღیه پاتوق برای همه دخترپسرهاღღ
شنبه 5 اسفند 1391برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : زهرا

 

بخشی از این رمان :



(یه ساعتی هست که برگشتم خونه اما هنوز نه ناهار حاضره و نه خودم !ظرفای دیشب کثیفه و چرب و چیلی تو ظرفشویی مونده ن !رختای چرکم تو سبده کنار لباسشویی!خونه م کثیفه و به هم ریخته !
خودمم رو یه مبل کنار یه میز موندم !چشمم به یه ضبط صوت کوچولوئه که رو میز گذاشتم !بغل شم چند تا نواره !یه ساعته نشستم و میخوام که روشنش کنم اما نمیشه .!
یعنی ممکنه که نیم ساعت دیگه بتونم روشنش کنم ؟!یا مثلا امشب؟ یا فردا؟!اما چه فرقی داره ؟ چه الان چه نیم ساعت دیگه چه شب چه فردا .
اولین نوار رو گذاشتم توش کلیدش رو فشار دادم . 

نوار اول 
شنبه ساعت 9صبح تاریخ...زندان زنان...پرونده شماره ...نام افسانه...
- بشین دختر جون من وکیل تو ام .اگه باهام حرف نزنی که نمیتونم کاری برات بکنم !
(سکوت)
- الان یه ربع میشه که اینجام !وقت من ارزش داره !کارای دیگه ای هم دارم !
(سکوت)
- عزیزم!فکر می کنی این سکوت کاری برات انجام میده ؟!

دانلود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


با سلام خدمت شمادوستان عزیز این وبلاگ فقط برای این ساخته شده که لبخندی که ما این روزها میون زندگیمون گمش کردیم رو رو لباتون بنشونه لبخند شما ارزوی ماست نظر بزارید واسمون ممنون
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • خرید شارز ایرانسل
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 3دلم یکم شادی میخواهد3 و آدرس funny92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 57
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 92
بازدید کل : 102537
تعداد مطالب : 151
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



چت روم  فارسی

شارجک 92 | شارژ ایرانسل ، شارژ همراه اول ، شارژ تالیا ، شارژ سیمکارت